Uhh jag är såå trött! Fy! Kommer somna så fort jag sluter ögonen. Tänkte för en stund sedan stt jag skulle se någon film eller serie men det kommer aldrig gå! 

Ligger nu i sängen och fryser om fötterna. Ska såklart sova men tänkte berätta lite om dagen.

Jag vaknade senare än jag gjort på länge, 10:25. Sedan låg jag kvar en stund och åt sedan frukost. Sedan försvann tiden lite.

Efter det åkte jag, mamma, pappa och hundarna in till centrum där det var någon höstmarknad och sedan åkte vi och hälsade på farmor. Det var så länge sedan jag såg henne som sist och fy vad hon gått ner i vikt! Blir otroligt orolig! Min älskade farmor❤️ Men det var kul att se och träffa henne!

Sedan har jag bara spelar GTA V några timmar och ätit middag imellanåt.

Och nu är det som sagt var sovdags. Hoppas att ni haft en bra dag! Godnatt, sov gott.




Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej