God morgon! 
Idag börjar jag 12.40 på grund av en sjuk lärare som har alla lektioner innan lunch så jag passar på att stanna hemma tills det är dags. Men jag valde att gå upp och starta dagen nu ändå. Jag kanske ska plugga lite, dammsuga mitt rum och kolla nåt avsnitt av en serie om jag hinner.

Jag har nämligen inte haft tid att kolla någon serie eller någon film alls nu. Vilket är ytterst konstigt med tanke på att jag är beroende av att kolla serier. 

Igår städade jag rummet så att det blev en dramatisk skillnad, men det är fortfarande mycket kvar som ska göras. Jag blev klar runt klockan 21:30 och hade då tid att se nåt avsnitt av en serie men jag var alldeles för trött. Har inte fått tillräckligt med sömn alls på sistonde. 

Igår var en bra dag. Rektorn och kuratorn kom till samhällskunskapen och vår lärare poppade poctorn till vår klass. Efter det hade vi klassrid då vi spelade Kahoot och fick saft och mariekex. Sedan fick vi skippa engelskan. Efter matten sen så fick samhällsprogrammet gå hem eftersom den där läraren var sjuk. Skönt men lite tråkigt också. Såg fram emot den lektionen. Jag har ju faktiskt lyckats välja ett gymnasieprogram som jag tycker om!😊

Igår hade jag heller ingen dans. Min danslärare Emely är i Italien på hiphop-VM med de uttagna dansarna från Malins Dansstudio. (Heja MD och Sverige!) men det var faktiskt lite skönt det också. 

Nu ska jag gå upp och äta frukost. Ha en bra dag!


Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej