God kväll eller god natt kanske jag ska säga eftersom att jag alldeles strax ska krypa ner i sängen. Har suttit och läst på lite engelska inför ett prov imorgon. Ordet lite är precis lagom för att beskriva hur väl jag förberett mig.

Nu såhär på kvällskvisten så tänkte jag även passa på att säga att det blir ändringar på bloggen snart. Designen ska ljusas upp och jag ska börja blogga oftare om allt möjligt men framför allt om min stil och kläder. Dessutom har jag också tänkt dela lite mer vanliga foton här eftersom att fotografera är ett av mina absolut största intressen!
Så detta ser jag fram emot!
Förhoppningsvis händer det innan nästa vecka. Jag får se om jag har tid imorgon!

På onsdag besöker jag ett öppet hus. Tror det var på Södra Latin. På tors har jag och Sofia en inbokad privatlektion. På fredag åker jag till Linköping efter första lektionen och kommer hem lördag kväll. På söndag har jag träning inför tävlingsdansen. Kan inte fatta att första tävlingen redan är om ungefär en månad! 

Sov så gott nu! Kram


Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej