Hallå! 
Idag hade jag en väldigt mysig dag. Skoldagen var som vanligt idag men var extra trött! Kunde knappt hålla mig vaken! Efter skolan tog jag tåget till Farsta Strand där jag mötte mamma. Vi gick och delade på en italiensk pizza inne i Farsta centrum och sedan provade jag lite jackor och kappor men hittade inget.

Efter det åkte jag och mamma till NTI gymnasiet i Stockholm där det var öppet hus! Det var mysigt och fint där! Efteråt åkte vi till Östra Real på Östermalm! Den skolan påminde ganska mycket av Gröndal om man jämför med de andra skolorna jag tittat på! 

Efter det stannade jag och mamma i Haninge på en Statoil-mack där vi tog en varsin mellan-latte och en bulle!
Det var mysigt.

Under hela denna tid var min mobil död också så jag spenderade bara kvalitetstid med mamma! Mysipysi!

Just nu ligger jag i sängen och drar mig inför imorgon. Har en klump i magen och mår alldeles illa. Kommer inte kunna somna på ett låååångt tag! Usch säger jag bara!
Imorgon ska jag och min kurator träffa skolläkaren och se hur jag kan få hjälp med den jobbiga tid jag går igenom. Jag ska se vad felet är och se hur jag kan rätta till problemet. 

Nu ska jag försöka sätta mina tankar på något annat. Även fast det inte kommer att gå! Hörs imorgon! 


Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej