Just nu sitter jag och väntar på att mina naglar ska torka! Alexandra var här och målade dem men hon gick precis. Fransk manikyr försöktes på. Det blev sådär. Mest jag som förstörde dem i slutet haha ;)

Medan de torkar passar jag som sagt på att skriva detta inlägg. Just nu känner jag bara hur jag trasslar in mig mer och mer i nät av problem och konflikter som jag kommer ha svårt att ta mig ur senare. Vet inte hur det hände. Men nu sitter jag här och bara vevas in. Någon gång kanske jag hittar ett hål jag kan ta mig ut genom innan jag är framme vid problemen men jag håller inte andan. Jag får se hur detta löser sig. Har inte direkt gjort något. Men har kanske gått fel vägar lite här och var så att säga. Det är inte försent att gå tillbaka men nu kanske det ligger en orm och lurar någonstans och det bettet kommer att göra ont. (Detta är alltså metaforer typ). 

Men nu ska jag gå ner och laga mat åt familjen! Kram!


Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej