God kväll. Eller god natt kanske man ska säga eftersom att jag ligger i sängen  och ska sova!

Idag jag varit en bra och mysig dag! Har varit på bra humör hela dagen vilket är ovanligt och alla dagar som är som idag är jag ytterst tacksam för!

Lektionerna var vanliga och flög förbi kändes det som! På schemat stod idag NO, syslöjd, SO, svenska och elevens val då hela klassen var i musiksalen och körde musikbingo. 

Vi fick sluta drygt 20 minuter tidigare. Jag väntade på Jacob och sedan gick vi sällskap hem en bit. När jag fortsatte hemåt mötte jag även Oscar så vi gick sällskap en bit vi med :)

När jag kom hem gjorde jag i ordning en stor kopp varm choklad med grädde och såg på några avsnitt av Orange is the new black. Efter det gick jag och små-åt lite. Har inte alls varit nyttig idag vilket är ovant mig. Åt nästan ingen lunch och när jag kom hem och små-åt åt jag en chokladboll, en Rollokola och minimaränger. Till middag blev det ost och kex och vindruvor. Till det drack jag Cola vilket jag normalt aldrig gör hemma på en vardag!

Framåt kvällen skottade jag en väg på baksidan så mina hundar kan få gå ut och göra sina behov. Sedan var det TV som gällde!

Om jag även ska dra en snabb slutsats av igår så kan jag säga att jag oroade mig i onödan. Han lyssnade på mig, gav mig några papper till psykologer, gjorde en vanlig grundundersökning som inte hade något att göra med mitt besök och that's it. Kändes inte alls som att jag blev tagen på allvar. Fick skjuts hem av min kurator efteråt också. Hon är verkligen en riktig pärla!
Resten av gårdagen kommer jag inte riktigt ihåg.

Imorgon har jag sovmorgon! Men ska gå upp vanlig tid för att duscha och ha tid att ta det lungt. Efter skoldagen någon gång ska jag nog träffa Jacob. Vi får se vad vi hittar på! Myspys!

Godnatt på er!


Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej