Godmorgon! Första dagen på en ny vecka. Vi får se om jag överlever den här. Jag sitter och väntar på att första lektionen ska börja med en ful tröja och ett osminkat ansikte. Hann inte täcka över världens största finne imorse heller. Roligt.

Har inte bloggat på några dagar nu. Ska verkligen skärpa mig. I fredags var jag och åt med Jacob och sen gick vi hem till honom och mös. 

I lördags åkte jag in med mamma och pappa till Stockholm och gick på öppet hus hos Kulturama. Det var inte alls något fel på skolan men jag fick liksom fel vibbar. 

Efter det åkte vi till Farsta Centrum där vi tog en fika och shoppade lite. Jag köpte ett par stövlar och en tunn kappa för 1100kr... Går inte så bra med det här att spara pengar till London känner jag.

När jag kom hem kom Alexandra till mig. Vi lyssnade på musik, misshandlade varandra och pratade. Sen gick vi hem till henne och då kom Arvid också. Det mös lite och jag var vid fotändan på sängen med mig själv. Mysigt.


Igår hade jag träning vid 12-tiden ungefär och när jag kom hem åt jag lite och duschade. Sen gjorde jag sånna här tråkiga saker som att dammsuga rummet, dammtorka och byta lakan. Sen kom Jacob dit. Vi försökte kolla på en film. Men det gick inte så bra hahah
När han hade gått skulle jag plugga. Men jag somnade istället. 

Nu börjar jag. Så ha det bra sålänge!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej