Hej! Jag vet att det gått några dagar sedan sist men ingenting speciellt har hänt. Förutom igår.. Igår var en så grymt bra dag!

Halv tolv åkte jag med Isabelle, Adam, deras mamma och Bellas kille in till öppet hus på Thoren Business School vid Medborgarplatsen. Vi kollade runt lite men jag tror inte skolan var något för mig.

Efter det gick vi och käkade på McDonald's och sen skildes vi åt. Jag tog tunnelbanan till Gullmarsplan och sedan tvärbanan hem till min syster som bor i närheten av Årsta. 

Vi hade lite tjejsnack och sedan kom mamma, pappa och Anders dit. Vi fikade och sedan åkte vi in till Sergel och såg på bio. Mamma och pappa såg på Micke och Veronica och jag, Anders och Annika såg på Mockingjay. Liiiite efter alla andra men skit samma. Den var superbra och låten Jennifer Lawrence sjunger, "The Hanging Tree" har sååå fastnat i mitt huvud!

Efter det åkte vi hem och jag somnade direkt när jag la mig i sängen.

Nu har jag snart träning. Ska ta på mig träningskläder och sen drar jag om lite mer än en timme. 

Vi hörs sen! Puss och kram❤️





Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej