Hej! Jag har varit ganska upptagen just nu. Igår hade jag ingen ork att blogga. Även fast jag borde ha gjort det! 
Men inget speciellt hände igår förutom att vår mentor var vikarie på mattelektionen och våran studie- och yrkesvägledare tog ut oss en och en och pratade om våra tankar kring gymnasiet. Jag hade dock inga tankar om gymnasiet... Vi bestämde att jag skulle börja kolla runt och att vi skulle boka in ett möte om två veckor.

Idag då. Idag var dagen ganska normal också. Fast Isabelle var borta. Så jag var lite lonely idaaag men jag hittade andra att hänga med på håltimmen och lunchen så det funkaaa.
På mentorstiden gick jag till Pia för att prata. Det kändes bra men tårarna kom som vanligt. Åh herre... Haha

Nu ska jag slappa lite. Beställa iPhone-skal på nätet och se på någon serie. Ha det gött! 


Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej